lördag / söndag

Jobbade igår, dagen var hur lång som helst kändes det som!
Efter jobbet gick jag till mamma och skulle lämna mosters present och sen gå hem. Men Calles vänner satt där så jag passade på att äta lunch med de :)

Halv sex var vi hos moster för att fira hennes födelsedag. Jag drog nog hem runt åtta, skulle hem till Katta och plugga. Vi kom inte igång med pluggandet förrän typ tio. Och precis då när vi börjar plugga säger jag "Men katta är du inte sugen på att ta en drink ikväll?"
Och hon skratta och sa ah eller hur.
Jag är seriös Katta...
Så börja hon hålla på med håret och kollade på mig sådär lite osäkert....Vad ska jag ha på mig?!
 Haha men först katta gör vi det här talet så vi könner att vi gjort något!
Men tyvärr tappade vi suget efter det där talet som vi inte kunde klura ut...
Men det var skönt oxå att inte gå ut för jag hade varit hur seg som helst idag.

Sitter just nu med en kopp te och ska snart börja plugga lite. Ikväll blir det att plugga Redovinsing & Beskattning med Katarina igen !

Hade världens sjukaste dröm inatt också.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback