Lite ekonomi plugg

Fasen, det går inte alls att koncentrera sig. Måste måste måste! Har prov nu på fredag & jag börjar nu med pluggandet - finansiering & kalkylering. Boooring.

Sen ska jag sova, är svintrött. Har bara en lektion imorgon, tänkte hoppa den men sen kom jag på att jag har ju mitt nyårslöfte och jag har faktiskt hållt det! Sen så kom jag även på att jag skulle träna imorgon med Annika så då går det inte att skippa lektionen. Så jag ska ta upp böckerna igen, plugga en liten stund till, packa ner träningskläder & sen sova! Gud så sköönt.

Imorgon blir det plugg hela dagen & sen måste jag köpa present till Fredrik! :) Ingen aning om vad jag ska köpa!



Längtar även till helgen! Eller ah fredag & lördag !
God Natt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback