Jag tar det lungt med alkoholen för jag är byggd som en liten liten skolflicka

HAHA, KLOCKREN!
Jag & katta dog av skratt när vi kollade på den. Ni förstår säkert varför vi struntade i att plugga till provet och kollade på honom istället. Jag säger det igen KLOCKREN!
 

BÄSTA KOMMER EFTER 2:40

http://www.youtube.com/watch?v=K11BV3RB8mw

TJOFF! VAD SA JAG FÖT NÅGOT?!


"Han hade ju druckit 15-20 öl, eller soom det heter i Danmark : LUNCH "

UNDRA HUR MATCHEN SLUTADE IGÅR.... TJOFF! VAR JAG UTE PÅ PLANEN IGÅR?!

är det något ni ska veta så är det att jag jökar rätt mycket.. Nej det gör jag inte jag ljög, jag är ju sambo- jag jökar inte alls! Det var ju sån grej man tänkte på när man flyttade ihop nu kan vi jöka hur mycket som helst och varsom helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kära, kära vän!!! Sinnessjukaste jävla programmet någonsin:



När man vaknar upp där på morgonen då kan man fortfarande tro att man klarade kvällen rättså bra. men sen på eftermiddagen då man står och diskar "TJOFF! hade jag en lampskräm på huvudet igår"



haha, komedi och humor i äkta Katarina och Ena style :d

2009-02-12 @ 21:54:40
Postat av: kattuiu

självklart vare ju ja som skrev det JU :D PUSS PÅ DIG!!!

2009-02-12 @ 21:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback