Hej måndag !

Nu ska jag börja tvätta lite kläder. Dra fram en resväska. det lär behövas en stor för calle vill att jag tar med mig lite av hans grejer, sen ska jag få plats med min fjällräven jacka, skidbyxor och en till jacka... Det var min packning det för jag tror inte jag får plats med mer! Haha .
Nädå.
Sen ska jag cykla lite på min cykel! Hade jag inte ätit pizzajäveln hade jag itne behövt cykla nu haha!
Imorogn är det skola till tio. Sen möte med min handledare i PA. Och sen ska jag träna, sola & plugga. Fixa med min lön. Handla lite kanske. Vi får se :)

Det blir nog en bra dag i think!
Bara måndag, tisdag kvar! Shit. Jag har längtat så, och jag har redan fjärilar i magen! Kan ni tänka er vilka jävla ÜBER MEGA BAMSE FJÄRILAR jag kommer ha på onsdag?!
IIIIH, pirrar som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback