En fredag är till för att plugga? ...

Det är fredagkväll, jag sitter i mitt lilla Tv-rum nere i källaren med tända ljus en kopp kaffe och pluggar till Timbaland musik. Trevlig fredagskväll tycker jag - konstigt nog.
Har ingen vidare lust att vara social ikväll med folk, Luka skickade något sms om fest men det låter inte lockande med fest ikväll. Känns ändå skönt att plugga lite så man får saker & ting gjort och jag har väldigt mycket "SAKER & TING". Försöker bli klar så fort som möjligt.

Har jobbat på cafét sen elva idag. Calles mamma kom förbi och tog en fika med mig, det var jättetrevligt att träffa henne. :)
Imorgon är det min sista dag på Rosenius- för den här månaden. Och imorgon är det alla hjärtans dag! Vi får se vad som händer. Inte mycket med tanke på att ALLA är borta...
Blir kanske gå ut och äta middag & lite mys. 
Ja vi får se vad dagen har att bjuda på!

Mamma är nyopererad också och jag jobbar därför åt henne hela nästa vecka. Hela magen vreds upp och ner när jag såg henne idag för första gången efter operationen. Den vrider sig nu också när jag skriver. Hon ser hemsk ut! Näsan är  helt... ah den är STOR & SVULLEN. blodig. Ögonen är svullna och hon har så ont. Hon har Plåster för näsan. Gråter stackaren och kan knappt prata. Tycker så synd om henne! Men jag tror hon dissar skönhetsoperationer efter den här hon som snacka så mycket om det. haha. Lilla mamma.

Kommentarer
Postat av: Anela

HAHAHAHAHA! "hon ser hemsk ut" Snäll dotter hon har :D jag kommer ihåg när min mamma skulle fixa alla sina tänder och fick ha skruvar i käften under tiden. Det var fan inte heller så charmigt! hon såg ut som hannibal lector :D

Postat av: enaena

HAHAHA Min mamma ser oxå ut som hannibal! jag sa till henne du lär ju skrämma tjuvarna iallfall ;) höhö

2009-02-13 @ 21:54:01
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback