candy from a stranger

tröttnar inte på låten, den är pretty good! Med Britney Spears!
Nu har jag tvättat! Är bara två tre grejer kvar som ska tvättas. Sen bara packa det, har börjat lite :)
Sista dagen här imorgon då! Dagen är fullspäckad!
skola, träna, sola, frisör, eskilstuna, sen hem igen! Ska hinna träffa tjejerna också! Packa resten också! Ja det blir mycket!

Men jag längtar ändå till imorgon! Får inte glömma att skriva ut biljetterna heller , haha för jag kommer inte långt utan biljetter! Alltså medan jag sitter här och skriver om morgondagen så pirrar min mage sönder. Det har nog aldrig pirrat såhär mycket när jag ska träffa Calle. Det är skönt faktiskt, för man uppskattar det mer när man träffas. Det blir nog en mycket bra vecka!
Men sen nästa vecka är jag hemma igen :( I skolan!

Jaja.
Jag ska tvinga mig till plugg nu!




Snart älskling, bara imorgon kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback