Alla hjärtans dag!

Tjenixen blixten!
Alltså jag är ju blixten själv! Snabb som tusan ;) Har jobbat hela dagen idag på Rosenius! Shit vad folk det var , jag typ dog sen när jag sluta!
Min Första kund kom in nio imorse och skulle ha rosor, och han köpte rosor för 900 kronor! Andra kunden direkt efter honom köpte rosor för 700! Då kan ni nog förstå vad folk det var hela dagen om de började droppa in så tidigt  och var så generösa med rosor & pengar. Haha.

När jag kommer hem sen, helt slut ser jag att det står en vas på bordet med rosor i och kort! Från min Calle!! Fasen vad GLAD JAG BLEV! Mitt hjärta slog ett extra slag!
Åh, tack älskling - du är så, så, så fin! Jag vet inte vad jag ska säga... Jag är utan ord - att du tänkte på det!  All kärlek till dig, ALL!


Jag går verkligen in för den här dagen verkar det som. Jag tänkte imorse att jag måste sprida lite glädje på jobbet!Satte på en en rosa tröja, kjol, satte upp håret fint & hade mitt hjärthalsband. Haha geek som jag är. Men som tur var var inte jag den enda på jobbet som tänkte i de banorna. Annika snygging hade oxå tagit på sig en rosa tröja och så körde hon på rosarandiga knästrumpor. Haha hon är runt 35-37 men man tänkter inte på det, jag tänker alltid att hon är i min ålder. Hon är så skön!

Gunilla hade sitt barnbarn hos sig idag på jobbet . Han är tio år tror jag. Så bad hon honom gå köpa godis till oss. Så kommer han tillbaka med en påse hjärtgodis och sen hade han köpt sånt där "Luring paket" med två rosa karameller i. Ser ut som helt vanliga karameller FAST det var fiskkarameller. Haha så står gunilla och pratar med en kund och han säger att hon ska prova godisen och hon gör det och så suger hon på den och suger så frågar Otto (barnbarnet) henne ? Farmor tycker du inte den smakar konstigt ?.....
Och gunilla kollar på honom...
FARMOR DET ÄR EN FISKKARAMELL!! och så börjar han asskratta och vi alla som jobba också. Gunilla springer till disken och spottar ut karamellen hon är helt tårögd för den smaka så äckligt. haha.
Det var kul!

Väntar på att min kusin ska komma. Vi ska kolla på film och mysa! Det blir skönt med tanke på att jag är galet trött. Ska även njuta av mina rosor!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ena min penna! När åker du!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback