TGIF

Hemma efter en lååång dag på jobbet. Benen värker men men !
Fredag idag, dissar det roliga & sitter och fixar plugget istället. "Istället" - låter som att jag hellre tar skolan för att jag tycker det är kul... Jag går och suckar varje dag och nästan bölar för jag har så mycket! Men det är ingen som fattar hur mycket jag har !!! "Kan du inte tvätta källarfönstrena nån gång Ena?!" säger pappa irriterat.
Ska jag stå och putsa jävla fönster när jag har två prov nu i veckan, en redovisning och mitt projektarbete som ska vara klart som jag inte ens börjat på medan andra har typ skrivit 3o sidor?!
Fan vad arg jag blir.
Det är fan psykiskt jobbigt! Ska bli riktigt skönt att börja jobba och få pengar för det man gör, för jag får ju inte direkt pengar för att jag ägnar en hel dag eller till och med en fredag åt plugg! That sucks man.
Faan, tänk om man fick timlön för att plugga - jag hade fan varit miljonär nu! Eller vadå miljonär - miljardär -MINST! Det vore något!

Jag undrar ibland vad Gud har för planer för lilla mig. Vad jag gör om tio år?...

Yeah Yeah, back to business. Ni andra får ha så kul denna fredagskväll. Jag laddar inför nästa fredag och helgen därefter som ska tillbringas in Stockholma! Och helgen efter det i Bryssel!
Wow, me like,




Jag ska beställa min studentklänning snart. I helgen ! Jag tror det blir den här blåa. Du som har invändningar - SÄG! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback