Tack och lov för en bra dag!

Vilken bra, bra, BRA dag jag har idag!

Igår var den ju mindre bra jag kände bara för att DÖ. satt och pluggade hela dagen sen vid tio orkade inte jag mer för jag hade inte sovit nånting de senaste två dagarna pga allt plugg. Så jag gick och la mig.
När jag sen väl låg i sängen kunde jag inte somna, för jag tänkte bara shit jag kommer inte hinna göra klart det, jag kommer inte hinna göra det.

Och jag fick sådan ångest! Ingen, ingen, ingen förstår mig. När man väl säger hur mycket man har och hur dåligt man mår och hur stressad man är så tror ingen mig... Jahapp, men jag kunde inte somna igår så jag satte mig upp i sängen igen och började läsa på ett annat prov jag ska ha. Så somnade jag sent iallafall.
Känner som att jag behöver börja gå på något snart för att inte säcka ihop p.g.a sömnbrist... (höh)

Men idag fick jag mejl om att min FEK B kurs var avklarad och jag fick MVG i den! YES!! Jag gjorde ju sista provet i tisdags och då hade jag börjat plugga nio på kvällen innan. Jag tyckte provet gick skit men tydligen blev det ett MVG. så jag är suuuuperglad!

Pratade även med de i kansliet om mina betyg och jag behöver förhoppningsvis inte stressa till studenten med proven utan kan nog göra de efter! Underbart. :)

Nu kan jag stryka två saker på min lista !:)

Kommentarer
Postat av: mickis

GRATTIS! Du är värd det där betyget! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback