skola

Hemma nu, stannade kvar längre i skolan helt i onödan.
Trodde jag skulle ha PA möte med min handledare som han hade sagt att vi skulle ha - men nej då har han inte tid... Så då går jag istället ner till datorerna för att skriva ut lite grejer men då funkar inte vissa datorer så det tog en tid.
När jag väl hittat en dator och ska skriva ut då funkar inte skrivaren!

Jaha, satt där i onödan då...

Klar med FEK B kursen nu HELT. Förhoppningsvis får jag mitt MVG, men provet idag kändes inte som MVG-kvalitet. Men men. Är klar med kursen iallafall!
Nu är det bara nästan ett helt A4 kvar med saker att göra innan studenten! Jag kommer se tillbaka på de här veckorna som en lycklig period i mitt liv - NOT. 

Dags för plugg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback