PA,PA,PA,PA,PA

Det var meningen att projektarbetet skulle ha blivit klart igår men på grund av en bakfylla som höll i sig en heeel dag fick jag inget gjort. Orkade knappt lyfta ett finger. Låg sen på kvällen och tittade på skräckfilmer med syster och kändes som att jag hade feber. Höll på att bli tokig.

Jag somnade som en stock där runt tolv någon gång. Vaknar sedan, tror att klockan är runt elva-tolv. Kändes som att jag hade sovit for days. Går upp, tittar på klockan och ... 06:24! VAD I HELVETTE. Inte fan tänker jag gå upp nu, fast jag lätt hade kunnat göra det. Var hur pigg som helst! Men jag somnade om och vaknade sedan halv nio och då bestämde jag mig för att gå upp.... meen råkade somna om inom några sek och vaknade sedan halv elva. LAGOM OCH BRA.

Sååå nu, klockan halv sju på kvällen sitter jag och ska skriva klart det här projektet. Hoppas jag blir klar ikväll för har en rad andra grejer att göra!

Meeen kul var det iallafall i fredags! Superkul. Det kunde man ju lista ut av baksmällan. Har inte haft en sån sen ayia napa då vi fick ligga ner och äta för att inte alkoholen man hade fått i sig några timmar innan skulle komma upp igen....Mysigt. . .


Back to PA.



I just want to remind you that....Nästa fredag så shottas det på något sjyst ställe in Brussels!
Börja packa nästa vecka ;)
Fiiiifan vad najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback