GE MIG!

Snart är studenten här. Satt och planerade lite med mamma och pappa hur vi ska göra och vilka vi ska bjuda... Vi har kommit fram till att på tisdagen då studenten är så bjuder vi hem mina kompisar och några andra och har en liten student mottagning. Men mamma & pappa vill fira min student så de ska göra en liten "fest" på lördagen med deras vänner och familj. Och det är 50 pers!!

Så sa jag till mamma för vi letar studentklänning till mig. Så sa jag att jag hittade en skitfin igår, en vit kort som står ut lite, med swarowski diamanter upp till och så knyter man en rosett bak.
Och så sa jag att jag ringde till affären som är vid Sturegallerian och skulle bara fråga vad den kostade.... 5000!!
Kan jag ju glömma tänkte jag.
Och jag berättade det för mamma att den var skitfin och att priset var för fint för min ekonomi. Då säger hon "Jag skulle ha köpt den på en gång!"
Men skojar du eller, jag har inga pengar! sa jag
"Jobba någon dag så betalar jag och pappa resten"
Haha, faaan hon skulle aldrig ha sagt det för nu kommer jag tjata som en liten unge. Ska åka och prova den iallafall :)

Jag skäms så himla mycket! Jag är som en hund som går med svansen mellan benen. Fyfan vad de har fått betala sen januari och kommer att få betala :(
Min brysselresa betalades häromdagen, min uppkörning, sen ska min david guetta biljett betalas och fickpengar till den, sen fickpengar till bryssel, min studentklänning... skäms!!

men jag ska gottgöra de på min student, på mottagningen - jag har lite planer . Jag vet att mamma kommer att böla sönder haha :) men när man får så mycket som jag och som har så fina föräldrar som jag så måste man ge tillbaka och visa sin uppskattning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback