bara några dar kvar

Sen är jag fri!
Satt och tänkte att nästa år är jag med nästan all säkerhet inte kvar här! Och då ni ska jag starta en helt ny ASFRÄSCH blogg som ska handla om mitt stekiga / sunkiga liv i en helt annan stad där jag gör ... ja vi får se vad jag gör och vad för slags liv jag lever. kommer bli kul att läsa iallafall;) 
Jag skulle vilja få jobb i en klädaffär nere in sarajevo, eftersom jag ÄÄÄÄLSKAR kläder. Skiter i vad lönen är för jag kommer spara ihop lite pengar så att jag klarar mig ;) sen efter jobbet ta sig en fika någonstans och sedan gå hem käka lite mat  och fixa iordning sig och sedan  ut igen.
Ouh så skulle jag kunna tänka mig att leva i några månader! Inge snack om saken. Och under tiden klura ut vad jag vill plugga eller komma på någon sjyst idé och starta eget:)

Deet blir nog Nice.
Sen när man vill, när helgen väl är framme åka över till kroatien sola & bada och festa all night long. Eller ta en lååång picnic i någon fin park.

Me likes!




Kommentarer
Postat av: mickis

typ starta eget café med moi! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback