Måndag

Ingen skola för mig idag. Mådde inge vidare igår och tar en rehab dag idag ;) Tänkte även plugga lite - för att göra någon nytta. Tog fram min affärsengelska med värsta sucken. Det måste vara, eller det ÄR den mest tråkiga och jobbiga kursen jag någonsin gått. Till och med Euklides var roligare än affärsengelska och Euklides var katastrof..

Lördag var riktigt kul ! Var i Stockholm på dan med Belma & Belma. Kom hem runt fem sex och jag kom hem med en halsduk! Jag åkte till sthlm och kom hem med en halsduk! Hittar aldrig något i sthlm, och det var inte min shoppingdag märkte jag. Jag orkade inte prova något. Men Belma (min syster )- hon kom nog hem med sex- sju påsar. Jag handlade kläder åt henne, eller valde ut. För hon kan inte handla kläder. Hon blev jätteglad över sin nya "Look". Kasta den där PINSAMMA TOKIO HOTEL looken! Hon gick in i en skivaffär och hittade en Tokio Hotel skiva. Det blev ju bråk på en gång för jag tillät inte henne köpa den skivan. Jag fick släpa ut en arg Belma därifrån.
Belma , (min kompis Belma ) hon hittade en massa hon med.
På kvällen vart det fest, Beachen stod på listan och även förfest hos Malin. De var redan packade allihopa när jag kom dit. Men jag kom ikapp de snart (;
Det var en lyckad kväll kort sagt! Dagen efter var mindre rolig. Behöver inte ta upp några fina detaljer..

Nu ska jag göra en matbeställning hos min mamma ! (;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback