Lördag - BK.

Igår vart det utgång på Bk! Kvällen började med förfest hemma hos mig! Det skulle ha blivit jag, jossan, Ida, Belma, Amer, Sven & Calle. Men Amer mådde inte bra så han kom inte och Sven hamna någon annanstans. Så det var bara jag, Belma, Jossan, Ida och Calle stackare som fick va ensam kille. Men Boris, Armin, Semir & Adnan kom efter ett tag också. Vi åkte till Bk runt halv tolv..
Bk var kul, träffade massa godingar där - typ som Ida ! Åh så jag saknat den tjejen ! Efter Bk var det Ugglans som gällde för Belma, mig & Calle. Värsta omvägen hem till mig! Och eftersom det var en omväg fick jag så satans ont i fötterna och Calle fick beställa en taxi åt oss ! Belma och taxi chauffören hade värst skumma samtalsämnet - att amputera kroppsdelar...?

Väl hemma hos mig satte jag & Belma oss i köket och prata om kvällen såklart. Och jag tror att jag ABSOLUT inte får dricka cola efter att jag druckit alkohol för jag mår så illa då. Gjorde det sist också när Anela var med och vi var tvungna att springa hem till Malin halv nio på morgonen för att jag mådde jätte illa. Haha så den här gången, inatt fick jag sitta upp och sova för att undvika vissa saker. Jag har inte ont i ryggen idag ...?

Söndag idag, den perfekta pluggdagen - noot. Jag har redovisning imorgon och jag har inte ens börjat? Knappt skrivit några rader och jag har två sidor kvar. Då vet vi vad jag ska göra ikväll då ;)

Får se om jag hinner åka hem till Belma bubban och plugga. Blir jag klar med engelskan så.. Belma, Belma, Belma vad jag tycker om dig! Tycker inte jag säger det så ofta till dig, men tjejen du är bäääst. Och så som våran lärare heter i efternamn - lööv - Belma jag lööööv dig (; (LITEN fjortis stämpel på mig där men heey alla har ett litet barn i sig) Apropå Löv Läraren , haha han fick ge hela klassen en rast för att en viss Ena som sitter längst fram låg med huvudet borrat nere i bordet . "Nu tar vi en fem minutare MEN då får du lova att du har huvudet uppe!"  -absolut ! och så åkte huvudet ner igen.

Tillbaka till pluggandet.
 (Undrar hur mycket tid man egentligen lägger ner på skolan, 9 timmar i skolan och sen plugga hemma också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback