tisdag 30/9

Ingen skola idag som sagt. Satte klockan på halv åtta men råkade somna om igen och vaknade halv tio igen. Satte genast igång med pluggandet - Finansiering & kalkylering.. Pluggade i typ tre timmar. Det går riktigt segt men säkert.

Jobbade även idag på Rosenius. Timmarna gick fort så det var skönt det. Jag var så snäll idag så mamma fick en stor & fin höstbukett.
Efter jobbet åkte vi till moster och åt middag. Så nu är jag (fortfarande) överdrivet mätt!

Känns som fredag idag! Helt sjukt. Jag längtar till fredag för jag är ledig på lördag och får sova länge. Första lediga lördagen på länge!

Kommentarer
Postat av: belma

glöm inte att det är utgång på lördag din jävel! och du har ett uppdrag, att supa mig redlös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback