Tack Gud

Ja tacka Gud för den som uppfann almenackan! (dock ingen större uppfinning)
Ens liv blir såå mycket lättare när man äger en almenacka! Jag har blivit helt beroende av min, nästan så beroende att jag tycker det är kul att bläddra i den och skriva massa strunt ... Hm ?..
Men man lär ju bli senil om man använder sig för mycket av en ? För då använder man inte hjärnan?

Måndag ;
Fi. Ka häftet klart
Ringa svenskt skolfoto
Bekräfta mejl om studentmössa
Skicka uppsats till Culina
Sätta in pengar på kontot

Tisdag;
Plugga svenska
Plugga Fi. Ka (finansiering & kalkylering)
Skicka P.P till Katta.
Träna

Onsdag;
Gå till Biblioteket, leta böcker till projektarbete
Plugga Fi. Ka
Fixa linser
Redovisning

Torsdag;
Träna
Sätta in pengar på konto

Fredag;
Köpa present till Jenni
Middag hos Jenni 18,00 Utgång

Lördag;
Jobba?
Träffa Belma & Damir?
Träffa min goding

Söndag;
Plugga
Umgås med handsome

Längtar till helgen! Bara imorgon kvar sen är det fredag! Och det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback