SFI

Enaaa. säger:

HAHAHA

Enaaa. säger:

skitkul

Enaaa. säger:

din abanana

Enaaa. säger:

hahah

Enaaa. säger:

banan*

Enaaa. säger:

kul att min fröken lärde mig stava till banan

Enaaa. säger:

anabana

Anela säger:

hahaha

Enaaa. säger:

habanänäna

Anela säger:

du, det finns fortfarande chans för dig att börja på SFI tror jag

Enaaa. säger:

sfi?

Anela säger:

SVENSKA FÖR INVANDRARE

Anela säger:

HAHAHAHA

Enaaa. säger:

HAHAHA

Enaaa. säger:

ÄR DET FÖRKORTNINGENN?!

Anela säger:

hahahahaha

Anela säger:

JAAAA

Enaaa. säger:

DRIVER DU MED MIG?!

Enaaa. säger:

HAHAHAHAHA

Enaaa. säger:

VILKEN FÖRNEDRING!

Anela säger:

HAHAHAHAHAHAHA

Anela säger:

MAJKETE

Anela säger:

visste du inte??

Enaaa. säger:

neeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback