Ny mobil

Yes, jag tror jag dissar Sony Ericsson den här gången. Har bara haft Sonyericsson mobiler (typ) ..
Jag ska nog köra på en Samsung denna gång. Min pappa är lite snällare än mamma när det gäller köpet. Mamma säger ; Varför ska du ha en ny mobil för när du redan har en?! Du byter mobiler hela tiden.
Ska smöra lite för pappa istället ;) Men jag har hittat några mobiler, 5 olika samsung.. Kommer bli svårt att bestämma sig. 

Är även på spaning efter flyg & hotell till London. Vill ta en weekend :) Någon som har några tips på hotell och sånt ? =)



Kommentarer
Postat av: belma

Svar på dina två kommentarer: hahaha, jo det gör vi visst det. Toaletten är fan ditt andra hem Ena, inte mitt. ;) stänga cu ja tebe :D

och sen den andra kommentaren, men vafan kvällen tänker jag inte tillbringa till att plugga, räcker med dagarna :D och ja skulle nog vara ganska het i brills. noot :D

Postat av: emelie

svar: Visst är dom =) fin blogg förresren, ha de bra =)

2008-10-01 @ 18:31:40
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback