MERTSI MERTSI!

Sitter med Belma nu och skriver våran svenska inlämning som ska vara inne imorgon. Hade bara en lektion idag, slutade halv elva.
Åkte till Eskilstuna och köpte kappan! Den är jättefin! Köpte även en lång stickad tröja, mysigt att ha nu när hösten är på ingång!

Jag dog av skratt när jag och Belma var inne på Cubus,  det var en massa finska zigenare där . Och så var det en zigenar mamma som typ jagade sin (lilla) son i affären och ropade MERTSI MERTSI! Fulaste namnet ever och jag tyckte det passade så bra in på Belma så hädanefter är hon även kallad MERTSI! Haha, nej det passade inte henne bra men jag tyckte det var kul och Belma du är ju för kul ( Mertsi! )

Eftersom Belma har tagit mitt häfte och skriver av mig så får jag sitta och skriva blogg inlägg - gör inte mig något.. :) Måste även ändra designen tycker jag, den är ju bara för boring! ....


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Kom precis på att en kompis ex heter Mertsi! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback