lördag 7/8

Innan jag stänger ner datorn här och gräver ner mig bland en massa böcker tänkte jag bara skriva ett kort inlägg om gårdagen.

Började med middag hos Evelina som hade lite artonårs partaj! Tjejerna skulle ut vidare till BK men jag valde att träffa Belma, Amer, Jossan och Damir från Kalmar som vi träffade nere i Ayia Napa. Tänkte man träffar inte skönt Kalmar folk varje dag? Vi åkte till Heron och såg Batman filmen, den var mycket bra. Kan ju lätt säga att Heath Ledger gjorde hela filmen. Han var grym - som vanligt ( varför dog han ? )

Efter filmen bar det av hemåt med Damirs sjysta musik!

Idag fyller min syster år, hon blir hela tretton år. Farlig ålder, jobbigt för mig som känner mig tvingad att se efter henne. ( med tanke på att hon ser ut att va 17 och inte 13 )  Men syster hursom, ETT STORT GRATTIS TILL DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback