Färglatt

Vilken tutti frutti blogg jag fick nu! Haha, den ser mycket bättre ut än den där svarta och lila färgkombinationen. Jag blev genast mycket piggare när jag såg den här uppfriskande färgen (;  Haha.

Idag har jag fått mycket gjort !

Först skola 8,30. Två lektioner på morgonen. Sen hade vi 2,5 timmas lunch och på den gick jag och Annika och tränade. Jag sprang (som vanligt) och körde arm&ben maskinen. Eftersom vi tränade rätt länge hade vi inte tid att gå till matan och äta lunch. Det fick bli frukt istället! Kände mig lätt som en fjäder ^^ haha.
Efter träningen hade vi affärsengelska. Thank God att den bara är 50 poängs kurs! Bara till jul.

Slutade halv tre, gick till mamma satte mig där med Annika och åt. Pluggade även lite matte där, eller lite?! Det blev mycket matte. Mycket bra!
Känner att jag gjort mycket idag!

Imorgon är det fredag. Middag hos Jenni six o'clock och därpå Walles där det ska bjudas på skumpa ;)

SUCK att jag inte fick ledigt på lördag!............

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefin desigt på bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback