Dystert

Nu när vädret börjar bli sådär dystert så kan man väl inte ha en dyster blogg också?! Jag tycker min är väldigt dyster, speciellt den här svarta färgen - typ jag orkar inte leva färg ..
En som verkligen inte orkar leva ibland är Annika! Haha, hon har problems lite då och då.. "Alltså ibland orkar jag inte leva, typ på morgonen när man sminkar sig och så får man aldrig bort den där fjortis - smink - randen. "
"Okeeej tjejen,
you go girl!"
Ska piffa till bloggen lite, men imorgon för nu är klockan så mycket! Måste sova, ska upp halv sju. Gå till skolan åtta för att ha FADDER och Matte C ( ångest, ångest, ångest...)

Ekonomin , eller finansiering och kalkylering gick strålande idag. Jag började tappa hoppet där ett tag men nu tycker jag att det är piece of cake! Det gäller bara att vilja! Men matteen.....

Nog om skolan nu, den tar upp för mycket plats i denna blogg. Nu ska jag sova :)

God natt folket!



 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback