bra att man håller koll på hur gammal man är!

Var hos min kusin idag. Och så säger hon till mig ;

- DU! VISSTE DU ATT JAG ÄR 23!?
-Vadå 23? Du är inte 23. Du är 22.
-JO DET ÄR SANT! JAG LOVAR! Jag trodde jag var 21, men jag fyller 23 i november inte 22!
- Alltså Amila, har du slagit i huvudet, du är 86:a! Alltså fyller du 22! Alla andra 86:or fyller 22.
-Men sluta tror du inte jag vet hur gammal jag är eller?! Lilli
(hennes syster som är 6 år äldre) fyller 28 då är jag 23! De sa det till mig idag! Att jag blir 23
Jag börjar räkna och kommer fram till 22, men hon envisas med att hon är 23..
- MEN JAG FYLLER 23! Det är helt sjukt jag trodde jag skulle fylla 22! Tror du itne jag vet hur gammal jag är eller?! Jag är 23 och GAMMAL!
Så börjar hon räkna; 28-6... 22!
-DET ÄR 22! JAG FYLLER JU 22! JAG VISSTE JU DET! Jag visste att jag hade rätt!
-HAHA nyss visste du att du var 23?
-Ja men din mamma och Lilli sa att jag fyllde 23!
-Hahahaha, det är bra att du håller koll på hur gammal du är!

JAG DOG AV SKRATT! Hon var värsta chockad när hon sa ; VISSTE DU ATT JAG VAR 23?! Helt vilsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback