Begravd levande

Det är sant, jag är begravd bland en massa skolböcker!
Har inte haft tid att plugga denna vecka och har en massa till imorgon så det fick bli en råplugg dag idag! Det är konstigt- när jag har en massa tid och har bestämt mig för att plugga så får jag ingenting gjort! Men när jag verkligen inte har tid får jag en massa gjort! Skumt som skum.

Nollningen var grym! Vi hade väldans kul med de små stackars ettorna! Kan ju säga att våran nollning var mycket mer lyckad än förra och att den näääästan kan jämföras med våran när vi själva blev nollade och den nollningen- den är svårslagen!
På kvällen var det Walles som gällde för de som går på Europa. Jag var där en kort stund, dissade Walles och umgicks med "bollen" istället (;
Det enda sura med kvällen var när jag & Aanela skulle hem. Det spöregnade har aldrig varit med om så mycket regn! Det såg ut som att vi hade tagit oss ett dopp i mälaren - och om vi hade gjort det hade vi varit torrare än vad vi var i regnet! Vi skyndade oss inte hem, för mer blöta kunde vi inte bli. Utan vi gick där, lungt, som världens lyckligaste och sjöng stand by me.

Hm, måste tyvärr dissa bloggen nu också, men bara för ikväll. För imorgon är det fredag och jag har mycket i skolan!
Godnatt fellows.
Längtar till helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback