Tisdag

Oj vad fint väder det var idag! Hade bara en lektion - engelska i 40 min. Känns rätt onödigt att gå till skolan då, men men vad gör man ?
Efter lektionen gick jag och tränade lite på Balanze, körde cross maskinen (tror den heter så), cykla lite och så sprang/jogga jag 20 minuter på löpbandet.
Annika tösen ringde och frågade ifall jag ville äta lunch med henne i matan, absolut eftersom det ändå är påvägen hem till mig! Så vi tog oss en mysig höstpromenad upp till ulvhäll. Det  är nu man tycker om hösten, när det inte är för kallt och inte för varmt ute, utan när det är lagom, solen skiner, färgstarka löv på marken. Då man tycker om hösten!
Rickard kom också och gjorde oss sällskap.
Nu är man hemma och ska plugga företagsekonomi B. Har prov på fredag, sen kom jag även på att vi har en redovisning i affärsengelska (JAG HATAR DEN KURSEN, HATAR HATAR HATAR. ) Hon är hur svår som helst,sträng och jobbig och därför blir redovisninge extra svår. Vill verkligen inte göra den.

Väntar på att min mamma ska sluta för idag, hon och jag är själva hemma idag, eller ah syster och bror är också hemma men. Vi ska nog hyra film, en som vi redan sett typ tre gånger.haha Men hon ville se den igen och jag har inget emot det för den är lite rolig. Guess who heter den.:)

Usch nej,  nu måste jag göra något vettigt - plugga.

Dagens roliga ;
Annika:
Men ska jag svara på smset?
Ena: Ja det är klart svara nu!
Annika: Vad ska jag skriva då?
Ena: Här låt mig svara.
Annika: NEJ!!! DU SVARAR INTE PÅ ETT TILL SMS! Sist du svara till han så svara han inte till mig på två dagar!

Haha, okeeej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback