spontan tur till eskilstuna

Fick med mamma och pappa till Eskilstuna idag. Åkte runt halv sju. Hittade ett par stövlar, ett par jättefina pumps - svarta, glansiga med silver klack! Köpte ett par benvärmare de såg jättefina ut men sen när jag väl öppnade förpackningen så... Nej de var inte så fina. Köpte lite underkläder också :)
Körde hem sen, det gick bra gjorde det :) Men pappa är fortfarande lite rädd när han åker med mig. haha.
- Kör om lastbilen nu!
-Okej
-Kolla i speglarna, ser du någon bil, ser du någon bil! Kolla om det är bil!!
-JAAAAA, DET KOMMER INTE NÅGON BIIIIL OCH SLÄPP MIN RATT!!!!
Haha, shit det är han som är en fara för mig och inte jag för honom.

Det var kul :) Jag längtar till mitt körkooort! en månad kvar nu till uppkörningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback