Panik

Usch, har pluggat liiite idag. Jag fick ju inget plugg gjort idag med Annika på lektionen, hon satt ju och tönta sig hela lektionen. När jag skulle förklara för henne sa hon bara "alltså jag blir ju bara fisnödig av det här".
Eller när hon fick skrattanfall och tyckte allt var kul och jag sa MEN ANNIKA KAN DU VARA TYST ELLER?! så svarar den där tönten "Nej jag har inte fått den egenskapen".
Haha, nöt hon är. Idag på lektionen tog hon en förlängningskabel för hon skulle sätta i sladden till datorn och typ drog sladden genom hela klassrummet. Så kommer Torbrjön, (läraren) in i klassrummet, snubblar på sladden och far nästan in i väggen. "Aaanikaaa !".

Jobbade även idag efter skolan. Efter jobbet träffade jag C. :) Han är helt, heelt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback