Mys

Det blev en mys fredag igår med min C :)
Hade skola till elva sen skyndade jag & annika oss ner till stan för att äta hos mamma på cafet. Cornelia kom och hämtade oss tolv sedan bar det av till Södertälje där vi skulle träffa en man som satt i styrlesen för Wolksvagen. (stavning?). Ska skriva lite om audi, företaget och så och han är våran kontaktperson som ska hjälpa oss :)
Efter det besöket åkte vi hem i Cornelias volvo som han Per även kallade för container! HAHA.
Vi åkte hem till Cornelia, käkade och fikad där. Oj så kul vi hade! Jag tror jag tränade magmusklerna för en hel vecka framöver så mycket skrattade vi!
Vi pratade lite om snusk-stunder man haft. HAHA.
"Jag vände mig om och låg på mage - jag ville ju inte se fanskapet!"
"Jag gick hem med korven!"
Shit så kul vi hade, vi försökte även coacha Annika i singellivet och det gick bra, - i typ fem minuter! Det påminde lite om Sex & the city när vi satt där .


På kvällen kom Calle hit med mat & film.  Det blev en lugn fredag för våran del :) Vi laddar inför ikväll, speciellt han den nöten ;) Utgång ikväll :) Hoppas på en bra lördag kväll! Tack för igår goding!

Nu blir det lite plugg & sen kommer Belma hit !









SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback