Mitt huvud håller på att bokstavligen sprängas

...av all matte! Har räknat matte sen i lördags! Jag var på sidan 15 och nu har jag gjort i stort sett allt till sidan 120.. Meeen finns lite som jag inte kan..  Jag känner såhär att jag inte orkar plugga nå mer!

Idag var det en jobbig dag, onsdagar är de jobbigaste dagarna i skolan. Men religon lektionen var urkul! Vi skrattade igenom hela lektionen. Han var så skön läraren!

Vad har jag gjort annars idag? Sovit, pluggat. Var även hos min frisör Ann, och skulle hämta lite tidningar med hårfrisyrer. Och när jag kom dit såg jag att hon hade klippt sig EXAKT så som jag vill klippa mig. Men jag vet inte om jag vågar, om jag kommer passa med så kort hår... Vi får se.. Mamma säger att hon inte vet ifall det kommer bli så snyggt på mig och då känns det ännu bättre när hon säger något sådant!

Har sådan beslutsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback