Hurtig

oh, så duktig jag varit. Räknat matte, förstår det jag gått igenom så det är bra. Dock har jag några sidor kvar... Men jag gör mitt bästa! :)
Orkade inte plugga mer matte efter ett tag så då tog jag mig en cykeltur nere på träningscykeln. Cyklade en timma. Duktig va? ;)
Nu sitter jag här, kikar lite i min almenacka.. Vad jag har att göra.. Det är grymt mycket den här veckan!

Tisdag ;
engelska prov [x]
plugga matte [x]
träna [x]

Onsdag ;
hämta hår tidning från frissan
Sätta in pengar
Köpa inpackning & schampoo
Plugga matte & psykologi
Köpa aftonbladet (till psykologi tentan)

Torsdag ;
Gå till läkare, ta prover
Träna
Klipp & Sling tid 16,00 ( äntligen!)
PLUGGA!


Fredag ;
Matteprov
Psykologi tentan in
träna?

Lördag ;
Jobba hos mamma
Utgång! :)

Söndag ;
Bestämma & börja skriva på mitt PA.
Vill även umgås med min honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback