hey hey hey!

Nu är jag suuupertrött! Blev precis klar med "hemtentan" i Psykologi.
Tänkte gå och lägga mig nu för jag ska upp halv sex ! Pappa kommer och hämtar mig halv sju på morgonen. Ska jobba på cafeét imorgon tiiill jag vet inte när, tre kanske. Tänker smita ut. Det kommer va ett helvette på fiket känner jag på mig, alltså grymt mycket folk med tanke på att det är marknad. Hm.

Min kusin ringde idag och hon kunde knappt prata för hon skratta så mycket! Vad är det ?!
Så berätta hon att hon hade försökt få tag på sin syster ( min andra kusin) och det var upptaget hemma hos de. Så hon la ner hemtelefonen. Sen skulle hon försöka och ringa igen och eftersom de har en touch telefon så råkade hon komma åt någon knapp och hon såg bara 14, och hennes syster har 14 i numret så hon tänkte a men det är hennes nummer. Meeen hon fick inget svar...
Så ringer telefonen helt plötsligt och hon antar att det är Amila hennes syster, så hon svarar "VAD FAN VILL DU DÅ?!"
Så svarar en mansröst tillbaka ; "JA MEN VAD FAN VILL DU DET VAR DU SOM RINGDE!"
HAHA,
och först tänkte hon att det kanske var hennes pappa men sen kom hon på att så bra pratar inte han. Haha men då hade hon råkat ringa till någon annan. Och hon sa ju mer hon försökte förklara för honom hur det låg till desto värre blev det haha.

Oj oj så kul det kan va ibland :)

Nu känner jag att det är dags för sängen.
Men först innan sängdags måste jag kirra iväg ett sms till världens bästa:)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback