ett hat- tyck-synd-om-mig -inlägg

Ibland behöver man skriva av sig lite och det är just vad jag tänker göra!
Just nu är jag väldigt frustrerad, arg på mig själv!
Jag är dööötrött på skolan, jag är så trött som man kan bli att jag bara vill lägga mig ner och dö! Jag har pluggat sen jag gick i sexan ? Alltid velat ha det bästa och till slut så tröttnar man, som typ nu!
Jag är riktigt less på skolan nu. Det går inte en dag utan att jag har ångest över skolan och att jag måste plugga. Jag har sån lust att bara ta en slappdag, bara koppla av och vila ut. Ligga framför tv:n en hel dag och bara - ah bara ta det lungt. Men det kan jag inte, kommer inte ihåg sista gången jag gjorde det. När och hur ska jag kunna göra det när jag vet att jag har en massa plugg.
Fan så less jag blir på ALLT.
Jag har bara lust att grååååtaaa. Orkar inte, orkar inte , orkar inte!!!!!! Allt går bara dåligt.

Kommentarer
Postat av: Belma

Ska vi ta och ha en hel dag framför tv:n och bara skita i skolan?

Postat av: Ena

JA! JA! JA!

2008-10-21 @ 11:43:40
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback