där har ni problemet

Är det så konstigt att jag mår dåligt ibland , är det så konstigt att jag blivit hämtad av ambulans några gånger att jag legat med dropp och shit och att läkarna inte vetat vad felet är ?
Jämt denna press på mig, ända sen jag var sju känns det som att jag haft skyldighet som äldsta barn att ställa upp. Självklart gör jag det, och jag har inget emot det. Men ibland blir det för mycket, ibland glömmer ni bort andra saker ibland glömmer ni bort att andra finns också och inte bara jag.
Det räcker med att jag stressar mig själv så mycket och att jag har mycket på annat håll. Samtidigt som jag även vill göra så mycket annat och ställa upp för allt & alla. Jag överbelastar mig själv hela tiden, stressar upp mig, blir arg och till slut pallar inte min kropp längre. Nu börjar jag må dåligt igen som i våras och det är inte så konstigt med tanke på hur mycket jag har och med tanke på hur mycket jag vill göra.
Jag orkar inte mer. Egentligen är det bara mitt fel för att jag är sån person och kan absolut inte säga nej, men jag behöver lite förståelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback