då var det klippt!

Varit hos frissan nu (Ann, hon är bäst!)och klippt mig och slingat håret! Det blev grymt kort! Jag gjorde en posh fast längre då. Men det är så sjukt kort att jag börjar få panik nu och ångest för jag kan knappt sätta upp håret!
Jag får typ göra andningsövningar sån panik har jag. MITT HÅR LIKSOM?!
Alltså det blev inte fult absolut inte, men det är just den här känslan. Det är snyggare nu än min gamla frisyr men med min gamla frisyr kunde jag göra så mycket, typ locka håret. Nu..nu kan jag inte göra något! Shit, ångest , ångest, ångest...!!!!
Kan ju trösta mig med att det växer ut igen (snart?) och att jag ser mycket mognare ut, håret är mycket friskare och ser mycket fräshare ut!

Apropå mogen, jag & annika var på stan häromdan och skulle söka jobb åt henne och så drog jag in henne på Georges för jag vet att där kommer de behöva. Och det visade sig att jag hade rätt. men så frågade han hur gammal hon var och hon sa arton. Så tittade han på mig "meen hur gammal är du då?!"
- arton ?
-DU SKOJAR MED MIG!
-eeh nej, jag är arton ? :P
- Är det sant?! Jag trodde du var mycket äldre. Du ser ut att va högskoleutbildad , sofistikerad. skulle inte säga att du var arton.
-haha jaså? 
-det är sant!

Ska man ta det som en komplimang? Ja nu passar frisyren mig mer då, ;)
Oj klockan är mycket! Dags för sängen I think.
Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: mickis

Jag tror det där är skitsnyggt. :) Du passar nog kanon i det!

Postat av: Malin

Åh tänk om sånt ändå hände mig, jag får mer höra: "Va?! Arton? Du skämtar med mig va? Jag trodde du gick i sjuan! :S" Vill se ditt hår btw, har ju inte sett det än men ryktas att det blev skitsnyggt! :)

2008-10-10 @ 09:52:26
URL: http://malinkjellin.blogg.se/
Postat av: Ena

hahaha söt du är :D sjuan :D no way :D oj går det rykten om min frisyr ?;)

2008-10-14 @ 15:04:49
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback