BK

Väldans bra dag igår ! :)
Jobbade till tre- fyra. Efter jobbet blev det bowling med Calle och hans kompisar. Det var kul, även när jag råkade tappa klotet bakåt - för andra gången ;)
Sen var det bara att skynda sig hem, duscha och packa ner grejer för Malin och Belma väntade hos Malin med middag :)
Jag blev riktigt impad av henne, hon kan laga mat! Och den var mycket god! Vinet var även gott som malin ringde till systembolaget och frågade om haha.
Efter middagen så var det bara att göra iordning sig, en massa skulle ut & vi med. Förfesten hemma hos Malin var skoj även fast vi bara var tre. ;)
Bk var även det skoj! Massa folk som man inte träffat på åratal känns det som, typ Dennis och hans gäng. :) De spelade även min låt - No stress - den är mycket bra , mycket bra :)

Söndag idag - jag hoppas på en lugn & mysig dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback