är det lov snart?!

Klockan är nu 02:11. Japp. Jag har precis avslutat min svenska nationella text. En hel sida blev det och ca 4 minuter. Hur blev den då? Inte bra !
Men jag kan inte göra mycket bättre nu med tanke på att klockan är mycket!
Imorgon blir det att plugga Företagsekonomi och affärsengelska - har prov på fredag. Jag är så död då! Sen efter de proven ska jag ta världens chill fredag! JAG LÄNGTAR!
På lördag blir det jobb & kanske utgång på Bk som avslut på den dagen ?
why not? elleer så tar man det lungt med tanke på att det blivit partaj varje helg i nästan ja vad blir det - 4, 5 veckor?
Kanske skulle ta mig en rehab lördag istället?
Märker ni vad mycket bekymmer det är ?!

Nästa vecka är det lov - för vissa men inte för mig... (Okej ska försöka att inte klaga) måndag-lördag. Heeey, vad hände med mitt lov?! Det ska inte bara jobbas det ska även pluggas för sedan har man prov direkt på måndagen.

vilken tur att jag har Calle som får mig på bättre humör & tankar! :) hade det inte varit för honom så hade alla dagar varit dåliga&tråkiga dagar.

Oj, vad mycket klockan är - GODNATT!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Utgång på BK låter som en skitbra idé! ;D

Postat av: Annika

Ena: DU KLARAR DET! GOOO GIRL

Malin: Om man ändå hade pengar till allt:( är Bill Gates singel?

2008-10-22 @ 19:05:46
Postat av: Ena

haha va vem malin skrev under annika?

2008-10-22 @ 19:24:53
URL: http://ennaena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback