7 oktober

Sitter i data salen med anela & malin och väntar på Annika som är uppe och pratar med sin handledare ang. sitt projektarbete. Hon är inte snabb med andra ord!

Sov hos Belma igår som förövrigt blev sjuk igårkväll. Så när jag vaknade imorse kände jag ..hm jag har ont i halsen? Tack kompis. Hon stannade hemma idag, fick åka in med hennes bror istället till skolan :)
Har lunch nu sen engelska prov.. Slutar sen för dagen. Då blir det att gå hem och sätta sig och plugga hela dan! Oj vad jag längtar!
Satt och kollade i min almenacka imorse när Anela kom och undrade ; vad gör du ?
-Jag kollar när jag har en ledig helg.. ´(med en suck)
Fullt upp hela tiden. Men bättre det än att inte ha något alls att göra. Men ibland behöver man va ledig faktiskt.

Dags för lunch!

Krya på dig Belma !

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag svarade även i min blogg. Men jag förstod inte vad du menade dock.



Det var väl ganska roligt, aningen för full. Hur var det själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback