you're gonna be e shining star with fancy clothes

Lördagen igår var hur trevlig som helst! Började med jobb först på mammas café. Trodde det skulle bli en lugn dag för det var knappt någon kund fram till elva. Sen kom värsta ruschen, när det väl kommer folk så kommer alla. Riktigt stressigt var det faktiskt. Kom hem runt fem och vi skulle ha slutat tre..

När jag kom hem var det bara att göra iordning sig för jag skulle på middag hos Calle klockan sju :) Jag var lite nervös måste jag erkänna och det hjälpte inte när Calle sa "Ja du låter nervös". Haha :)
Men det gick bra - såklart ;) God mat & mycket trevlig föräldrar , Det var jätte, jätte trevligt.
Sen blev det bara mys med Calle - ett bra avslut på den kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback