Tisdag

Jag älskar tisdagar! Har sovmorgon- bara en lektion som är 40 min - och så slutar jag halv elva. Kan det bli bättre?
Tror inte det va.
Därför tog jag & Belma en lång lunch & fika. Pratade om lite allt möjligt, det är då man märker när man har mycket att prata om att man inte träffats på länge. Det kändes som back in the days, när vi var alltid! Men nu kommer det andra saker i vägen, tyvärr. Men jag gillar dig ändå Belma ;)
Du är min enda och den enda bästa vän jag har :)
Efter fikastunden mötte vi Anela på bokia. (Tjena kompis det var längesen, hur är läget efter helgen?!)
Kom att tänka på att en viss person ville ha en ny bok att läsa så jag köpte en åt honom. Hoppas bara att den är bra eller åtminstone duger ;)

Nu hade jag tänkt byta om, slå en pling till Malin senare och kolla om hon vill kolla match med mig sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback