sjukt seg söndag

Mycket bra dag igår :)

Idag är det en så sjukt seg söndag! Vaknade halv två, kom hem sent inatt plus att jag inte sovit mycket den här veckan. Skulle sätta mig och skriva min engelska, men råkade somna. Sov i typ tre timmar och så skönt har jag inte sovit på hur länge som helst! Jag verkligen "släppte allt", skönt att bara sova som om man hade all tid i världen. Struntade i engelskan, i allt och alla och bara sov ut :) åh underbart var det!
Sen väckte mamma mig, hon ville inte dricka te själv. Efter det fick jag gå med henne ner till fiket för hon skulle fixa lite grejer.
Sen hem igen, och nu skriva engelskan- finally. Så idag har jag bara sovit, och typ varit barnvakt åt mamma(hon vågar/vill inte gå själv ner till stan) :)


Jag vill ha lov nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback