najsigt

Var och klippte mig idag! Det blev mycket bra! Uppklippt, lite busigt sådär ;) Jag älskar Ann, she's best! vi pratade lite om min kära pojkvän också, hon är hans frisör också. Haha, så hon berättade om honom när han var lite "mindre" , haha. Gud så jag skratta!
Efter klippningen var det bara att gå till mamma och jobba till sex. Halv sju skulle jag vara sen på rosenius där det bjöds på Thai-mat. Grymt gott dock kan jag knappt äta, satans mage! Trodde jag skulle kollapsa på jobbet, inte kul...Var där till halv tio, för vi julskyltade. det blev mycket fint, lite busigt :)

Fredag imorgon, och jag längtar! Dock inga planer alls... Får se, vara hemma kanske bara.
Lördag blir det jobb & Kattas födelsedagsmiddag som sen ska avslutas på BK. :)

miles away-madonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback