Lördag

Utgång blev det igår - waldemars. Ovanligt, jag brukar liksom aldrig hänga där;) Men igår var det första gången jag hade kul där! Var ute med tjejerna, förfest hos Malin som vanligt. En utav de blev för full för utgång ;) Malin, jag, Belma & Jossan fick gå utan våran kära anela.
Men sånt händer liksom ;)
Kom hem runt tre, halv fyra sen var det bara att gå upp halv sju och börja jobba halv nio...
Hela dagen på jobbet var en plåga, väntade bara på att klockan skulle bli två och att jag skulle reda ut saker och ting. Anna-Karin var så snäll & söt mot mig. Försökte göra mig glad och satte på massa gulliga låtar på youtube, visade mig ett bildspel också som fick mig nästan att gråta. Haha. Bara för att göra mig glad och för att få mig att tänka på annat.
Sen hade vi rush från halv elva till två. Blir så trött på kunder som kommer prick två och "letar efter en blomma". Herregud. Så vi fick stänga senare.

Har umgåtts med min Calle ikväll. Vi handlade och lagade mat tillsammans - mysigt:)  Så skönt att bara va med dig, inte göra någonting, utan bara va :) bara se på dig gör mig glad .

"Simma kan jag.. men i dina ögon drunknar jag"

Kommentarer
Postat av: Anela :)

vilken sjuk jävla kväll! Ska aldrig dricka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback