KORV också!

vilken dag, vilken dag!
Kan ju säga såhär, uppkörningen gick åt skogen!
När jag kom hem hade jag världens huvudvärk, så jag tänkte jag går och lägger mig och sover bort den. I typ tre minuter för då ringer min mamma och säger att de har jättemycket på jobbet och att jag msåte komma! Åkte ner till henne hjälpte henne lite.
Mitt i alltihopa börjar jag må illa... Skitkul, fick åka hem då. Nu ikväll stannar jag hemma från utbildningen. Jag tror jag är magsjuk - PASSANDE SÅKLART, ALLTID NÄR JAG MINST BEHÖVER DET.
Hej då fest på lördag! Varför straffar Gud mig såhär?! Det räckte inte med att jag skulle kugga uppkörningen, nej Ena måste få vinterkräksjukan också. MYSIGT.

Kommentarer
Postat av: katarina

INTE hejdå fest på lördag! du ska komma ändå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback