Fullt ös medvetslös

Nästa så va! Snart ligger jag medvetslös på golvet.
Jag som var så duktig med bloggandet förut, skrev ibland sex inlägg om dagen , mer eller mindre vettiga. Nu går det flera dagar utan att jag skriver något.
Det är fullt upp just nu, orkar knappt logga in på bloggen så trött är jag. Men jag ska försöka förbättra & anstränga mig lite så att någon, iallafall Belma har något att göra om kvällarna ;) Right hun ?

Är precis hemkommen från företagsutbildningen. Varje onsdag i tre timmar i lite mer än en månad. Visst det kan jag väl gå med på ?! Väldigt "nyttig" utbildning, faktiskt.

Hade svenska nationella idag i fem timmar. Från klockan nio till två. Jag satt till ett och skrev, början och handlingen blev mycket bra dock blev slutet bara "ordbajs". Jag tappade koncentrationen efter fyra timmar och sex sidor. Vi får väl se hur det gick.

Hade prov i igår i finansiering och kalkylering. Man fick en mindre chock när man såg provet som var ett antal sidor långt, typ fem sex sidor. Och då får man alltid den där numer vanliga reaktionen "Fan jag skulle ha pluggat mer!" missade två frågor som var värda 13 poäng så där rök mitt mvg i den kursen!

Jaja, vad gör man ? Tänkte läsa en "god"natt saga sen i sängen. Den heter affärsengelska.. Prov på fredag. De tar aldrig slut!
Som jag sa, fullt ös medvetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback