En lägenhet NU tack ?

Ännu en anledning till varför man vill ha en egen lägenhet -  SLUTA TA MINA SAKER.
nu är jag riktigt pissed off som man brukar säga. Tänkte ha en kort stunds avkoppling, ta mig en lång dusch, tända ljus and so on... Men den avkopplingen försvann snabbt, Jag stod där och skulle ta schampoo som jag köpte för typ en månad sen tillsammans med en inpackning. Och jag har inte använt schampoon förutom då jag har haft inpackningen och det är typ 1 gång i veckan jag använder den inpackningen. Men nu har jag inte använt den på tre veckor kanske, har inte orkat stå med inpackningen så då har jag inte tagit det schampoot utan kört "vanligt".
Och nu står jag där , tar min flaska vänder på den upp & ner.... skakar.. skakar... DET KOMMER INTE UT NÅGOT!!!
BEEEEEEEEELLLLMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, var det första jag skrek inifrån duschen.
HAR DU ANVÄNT SCHAMPOOT?!
"Bara lite" säger hon.
In my ass bara lite, är "bara lite" en HEL FLASKA FÖR DIG.
Kul att jag betala 300 kronor för ett schampoo som jag använt typ tre gånger..
Som sagt jag är riktigt PISSED OFF.

vad jag än köper , försvinner. ska skaffa mig ett skåp med lås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback