Bota mig

Om det är någon som behöver en psykolog så är det ändå jag!
"Beelma vi åker till eskilstuna..."
Mickis; vad ska du göra där ?
Ena: Jag behöver trösthandla.

Jag hör mig själv hur jag låter... Men det är nog det enda som hjälper. Eller igår när mamma kom ner till rummet och jag låg typ halv död i soffan med papper överallt runtomkring mig.
Hur mår du egentligen ? frågar hon mig
Och jag säger ; jag vill handla klääädeeer... (nästan grinandes) Haha, det är verkligen synd om mig.
Men snälla vem känner inte så? Att handla kläder hjälper om man är trött, deprimerad och ledsen ? Hah..

Så vi åkte till Eskilstuna, fick med mig Mickis och Belma. Dock hittade jag ingen "outfit" till ikväll eller imorgon... Suck suck suck. Köpte underkläder istället och en stooor halsduk :)
Sedan tog vi en fika och jag vart helt död efter den ...

Nu sitter jag hemma, alldeles själv. Väntar på att min mat ska bli klar... Jag väntar på mycket nu faktiskt!
Måste även städa snart. För ikväll kommer världens bästa tjejer hiiiiit! :D

Kommentarer
Postat av: mickis

En STOR halsduk - inte den rosa va? ;)

Postat av: Anonym

NEJ inte den rosa :D haha

2008-11-23 @ 13:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback