åh tyck synd om mig

Ibland känner man sig lite bortglömd...
Jag ligger alldeles själv nere i källaren. Krypt ner i soffan, gosat in mig i duntäcket, en kopp ProViva("magens bästa vän") bredvid mig, och datorn i knät.
Alla har kommit hem nu men ingen, ingen har kommit ner för att säga hej. Och de vet att jag är sjuk! Trevlig familj man har, javisst! Magen krampar och så har man fått feber som topping på det hela.
Ingen skola för mig imorgon, tänkte be pappa åka hyra film åt mig och be mamma göra te ;) haha. Man ska utnyttja medan man kan! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars ena. KRYPA PÅ DIG !

2008-11-26 @ 20:35:52
Postat av: ena

Vem är "anonym"? :P

2008-11-26 @ 21:20:37
Postat av: silly

hur gammal e du? behöver du verkligen att dina föräldrar kommer in & fjäskar lite? De verkar som om du verkligen söker uppmärksamhet av dina föräldrar

Postat av: Malin

Stackars, stackars liten! Hoppas du blir frisk snart! Och om du inte kan gå ut nu i helgen så tkr jag vi festar nästa för då kan jag vara med! :)



"Anonym: ..KRYPA på dig"... hehe.. :P

2008-11-27 @ 16:18:27
URL: http://malinkjellin.blogg.se/
Postat av: Malin

Och vem är "sillyhilton"? :S

2008-11-27 @ 16:22:37
URL: http://malinkjellin.blogg.se/
Postat av: Anela

hahaha KRYPA på dig, jag tyckte den va kul :D ser en liten mini-Ena med glasögon krypa fram och tillbaka, gulligt!

2008-11-27 @ 21:56:00
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: ena

Haha silly hilton är precis vad han heter, SILLY. En jävla tönt, killen har fan stora problem :D

2008-11-27 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback