1 timma 14 min

Tisdagar är världens skönaste. Men den här tisdagen var mindre skön.
Vaknade imorse av att min kusin ringde och sa att mamma hade gett henne fel nyckel till fiket! Fick ringa pappa och fråga om han hade extra nyckel , men han hade varken extra nyckel eller tid att åka och lämna mammas.

Då fick jag väcka mamma, och åka ner med taxi ner till stan halv åtta på morgonen helt osminkad, med oborstat hår och med en påse kläder i ena handen. Fick äta frukost och fixa mig där då.


Sedan gjorde jag mig en latte och gick till skolan för att ha engelska i 40 min...

Nu sitter jag och väntar på extra lektionen vi skulle ha haft 12, 50 men som de nu har ändrat till 13, 50. Jag sitter här i onödan och precis när jag ska gå stöter jag på Robert , läraren i redovisning & kalkylering.

"HEEJ ENA, VI HAR EXTRA LEKTION NU. "
VA?! DU MED?! Faaan, hur ska jag smita undan den här nu?! Aldrig att jag väntar såhär länge.
Jag anser att min tid är dyrbar och den bara slösas och slösas, på onödiga saker som extra lektioner. Nu vill jag hem!

USCH.
USCH.
USCH.
USCH.
USCH.
USCH.
!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback