vem tror han att han är?!?!

Först tyckte jag synd om henne för jag vet hur det känns men sedan kunde jag inget annat göra än att skratta åt henne för hon var så desperat. Efter att första lektionen slutat ville cornelia gå och köpa kaffe, visst. Sen säger hon att hon blivit dumpad vilket hon aldrig blivit förut! Så hon var helt förstörd!!
Enligt mig har hon inte blivit dumpad bara för att killen inte svarade på ett "godnatt sms", men enligt cornelia så hade hon blivit fett med dumpad:D
VEM TROR HAN ATT HAN ÄR?! haha, ja du cornelia... Och hon var helt förstörd verkligen hon kunde inte tänka på något annat. Hon gick med huvudet neråt och svor åt allt och alla. Hur kan jag bli dumpad av en 26 åring?! Hur?! Sedan säger hon till oss efter att en kompis varit hon gynekologen precis, jag ska nog också gå till gynekologen så att jag får sära för någon åtminstone. Haha, hon var ju ironisk såklart. Sen går vi över övergångsstället och hon ser sig om med värsta minen, "vafan tjejer inte ens gubbarna tittar på mig längre! nej ni vet ni vad, imorgon blir det push up!"
Haha hon var rolig idag, men cornelia ta det lugnt så ska du få se;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback